Tuesday, April 17, 2007

Nils får smake kake :P























14 comments:

HanneK said...

Camilla e genial!! :D

LeneJ said...

I all verden då :P finnes bedre måter å flørte på! *lol*

Anonymous said...

Men kordan har camilla hjerte til å kaste bort så mye god mat? Eg ville noe heller spist kaken mist i klasserommet enn å dyppe Nils med kake.
Men eg må innrømme at eg e ganske imponert over fantasien din Camilla!:)

Camilla said...

eg hadde jo 13 kaker Siggen..=P

HanneK said...

heh! 13 kaker?!:O

Kamelon said...

Camilla, du ruler!:D

LeneJ said...

Skulle likt å visst ka alt dette bunner i, eg!! Camilla og Nils e jo alltid i tottene på hverandre :P

Camilla said...

Useriøst.

Hadde eg vert kean på noen ville eg neppe kastet en kake i trynet på den heldig;) Det er motsatt av flørting, og da blir eg aldri gift.

Ekteskapet mitt skal inngåes med en forståelsesfull og ikke-kjønnsdiskriminerende mann. Og hvertfall ikke med en som bruker halve tiden på å trakassere, gjøre narr og bruke vold. For å ikke snakket om synet på kvinnefotball.

Jeg finner kommentaren din latterlig Lene..=)

Go gril power og kvinnelig prester!!=D

Camilla said...

døds bra! hahahahaha!

Anonymous said...

hahaha!!! genialt camilla!:D yaahh..girl-power 4-ever<3 sykt tidi.....

Anonymous said...

Ja! Pøs på med grill-power.

Kamelon said...

Så fantastisk at utenforstående leser klassebloggen vår! Selv om det kanskje blir mye dissing av barnslige gutter i klassen:D

Marit said...

Hehehe, PENT Camilla, PENT! you rock!;)

LeneJ said...

sorry camilla :P syns bare det e så vittig å se dokkar to ryke i tottene på hverandre nærmest daglig!! kordan blir det når dokkar e russ!!?