Wednesday, July 18, 2007

Rødland 07 -del 3
































13 comments:

Anonymous said...

Det saa gode minner :)....
Digger bildet hvor Marte sitter i gresset, synes det e aarets beste sommerbildet hittil :)

Hanne Kristin said...

:D sukk.. gode minner ja.
Og mange morsomme, skjønne, koselige bilder! hehe, legg f.eks merke til blikket til ole på det bildet Sigvart holder Kristin opp i luften.. haha! Der var han fersket!

Anonymous said...

Eg og sindre såg litt trøtt ut på dei nest siste bildena, men me rakk å høyra postludiet te radiogutstenesta frå Austreim alikevell!
Kordan klarte du å sjå det Hanne!? vi burde sende inn marte-i-gresset bildet til Vestlandsrevyens kåring av sumarbilete...

HanneK said...

hehe.. Ikkje bare så dokkar trøtt ut, eg e rimelig sikker på at dokkar VAR trøtt! og ikkje lite trøtt heller..
Jaa, kunne sikkert fått en bra plasering det, men burde nok spurt om lov først då ;)

Marit said...

Alltid like morsomt å se de fantastiske bildene av meg, der eg ser 100% frisk ut.

Kebab said...

Mange blinkskudd bilder her jah! :D Ser ikke ut til at vi får tid til nokke poolparty før våre venner drar over dammen.. men vi får ta det som en velkommen hjem fest i stede når de kommer hjem =)

Anonymous said...

haha! tidige bilder=D men eg ser virkelig ikkje bra ut der meg og hanne viser muskler...herlighet..=P..jaja.. og visst dere ikkje visste d fra før av, så bør dere passe dere for meg og marte...moha...;)..

sykt moesomt d bilde med blikket til ole.....hehe..

ja, vi er nødt te å gjenta ditta herre=D

Anonymous said...

Jøss, på det siste bildet;
det ser jo ut som om jeg skal ta den sykeste Ronaldinhio/Alanzinho finten. Jeg må ha trynt an der...

Anonymous said...

Jeg vil fornekte at jeg var trøtt akkurat der. Jeg og Henrik var vel en av de som fikk seg mest søvn den dagen.

Adelheid said...

Ååååå, så ufattelig koselige bilder;) eg kjemme til å savne denne klassen no enormt... og det er no ikkje bere SR og Bjarte som ser trøtt ut på dei siste bildene:P hehe.. Men eg følte meg skikklig opplagt etter å lagt å steikt i solsteiken i 1 times tid (sovet).. sjakktrekk Adelheid!

Anonymous said...

http://www.mil.no/hv/hv-09/start/article.jhtml?articleID=141171

Ser her du - her var jo Helge..

Hanne Kristin said...

kuult :P

martepåkartet said...

ååååå! ghuuu så skjønne bilder! med unntak av kremt* et par, bl. a det der jeg sover-øhøhø-¨så har vi sett det å..jaja...det var så fantsatisk gøy på Rødland:) og Hanne, du og ditt kamera gjør minnene enda bedre! og flere skal det bli:D trallala!!!! hei og hopp!