Wednesday, February 21, 2007

En ganske normal naturfagtime med sjølvaste Kalle

Nå har det seg slik at vi skal ha engelskprøve i morgen, og når man sitter og liksom skal være så flink å lese, så flyr tankene alle andre steder... Kom plutselig på at jeg hadde noen bilder fra skolen forige uke (naturfagtime med kjære Kallemann faktisk), disse bildene var jeg jo bare _nødt_ å ta innpå bloggen, med én gang selvfølgelig. Og hvis du er riktig heldig så får du også se et eksklusiv videoklipp under her =) (vær litt tolmodig, maange bilder = vente en stund =))

















































































12 comments:

Anonymous said...

lol!! josefine ser ut som en fisk på det ene bildet!!

HanneK said...

Kristin då! Her i klasse 1d så skal vi respektere hverandre for sånn vi er, Josefine kan vel ikkje nokke for at hon ser ut som en fisk! ;D :P

Anonymous said...

Var ikke vondt ment!! josefine ser ut som en skikkelig SKJØNN fisk!! har aldri sett en så søt fiske josefine ;P

HanneK said...

okaai, men då e du tilgitt :)

Camilla said...

Hvordan øver folk til den prøven? Er det i det hele tatt mulig? Og hva skal skrives på det rosa arket? (vi liker ikke rosa ark!!)

Jeg er ikke særlig flink/rutinert til dette=P

FOOOTBALL!=D=D=D=D

LeneJ said...

*eeeek* bilde av meg!!!?????? *gjemme seg* off... hehe!! genial film då!! ta flere!!

HanneK said...

Ja kossen øver vi egentlig til den prøven camilla? Godt spørsmål.. Eg hadde problemer med det rosa arket eg og, så skrev like godt nokken grammatikkregler innpå der, skulle vi ikkje få nokken oppg med det?

Anonymous said...

Ser dere sier eg ser ut som en fisk...?? hihhi! =D =D
Engelsk suger!!

Anonymous said...

josefine som fisk..ein interessant tanke!!haha...

Marit said...

dette va vel en digg ting..men e det sånn at det finst et brukernavn og passord så alle folk i klassen kan gå innpå å skrive innlegg? eller e det bare du hannek som styrer alt liksom?=) thihi.. herlig blogg!!

Anonymous said...

Hmm, ja. Gud signe vår Konge god.

"Medalje for god kunnskap om fotografering, derav publisering av ferdig produkt" tildeles den som har lagt dette ut.

Romantikerne said...

Marit: Alle kan skrive hvis de vil, bare t å spørre så får du passord og brukernavn:D