Monday, September 24, 2007

Marit er tilbake! (for de som har glemt norks: Marit is back!)

Jeg håper, og då mener jeg virkelig håper at det var onsdag den 09.10.07 Marit sa hun skulle komme på besøk til oss, og ikke Torsdag, i og med at Torsdag 10.10.07 har vi elevaksjonsdag (les: vi er hjemme). Ellers er det full fest allerede for at Marit skal returnere til og entrere vår tvilsomme, men sanne skole, Danielsen VGS. Som en hylles til Marit og som tegn på vår takknemmlighet for hennes hjemkomst viser jeg herved et bilde av Marits kjære Michael Scofield i Marits endå mer kjære Prison Break (Jeg hadde ikke bilde av Marit som ikke lå her innpå fra før).

4 comments:

Hetlebakkjen said...

eg håpar berre så INDERLIG at det er i den 10ende månaden og ikkje den 9ende slik det står i denne bloggposten... for marit kan då ikkje bere komatilbake 9ende september 2007, ein dag som er passert og kan ikkje hentast tebake? eller er eg heilt fulstendig ute på blåbærjordet no?

Ane said...

Marit kommer nok i den tiende måneden Bjarte, så blåbærjordet kan du få la være i fred. dato får du heller spørre Marit om selv. Hadde vært digg om en kunne skrive kem som var forfatteren av hvert inlegg her på bloggen=)

Marit said...

JAAAA:D saa utrolig koselig! Altsaa, her ser det jo ut som eg kommer tilbake for godt! Hehe..Eg kommer kanskje saa vidt innom den 11.oktober, hvis dere e paa skolen daa..Eg e tilbake i landet den 10.okt og drar tilbake til Usa den 16.oktober..:) Men mesteparten av tiden skal eg vaere paa sunnmoere, der eg skal i bryllupet til min bror..

Haaper eg ser alle den 11.oktober! Gleder meg MASSE!

Marit said...

Altsaa...Torsdag e den 11.oktober..men det e visst paa torsdag dere har aksjonsdag, dritt altsa...jaja..de som vil se meg faar ta turen t sotra denne dagen daa..:)