Saturday, September 22, 2007

Oppdatering!

Dette blir en liten oppdatering, tok ikke så mange bilder. Men jeg vet at Kristin tok en del, i tillegg til en liten film, så det må hun ta inn!
Bildene er i anledning jubeleumet på skolen. Vi ble oppmuntret til å kle oss ut( ja, for det er ikke bare de over dammen så har slike gøye dager med utkledning osv. , neida det har vi og!) .Noen få tok hintet og kledde seg ut, mens de fleste gjorde det ikke :(. Som sagt tok jeg ikke mange bilde pga. jeg glemte kameraet en del ganger.Bildene kommer litt i hulter og bulter (staving?), men jeg har ikke helt fått dette med blogging inn.







Astrid var veldig glad det var gratis mat; her med pølse og potetstappe, mens som dere ser hadde Kristin kledd seg ut.










Dagen endte med at vi var i tabernakelet for en oppvisning med dans(!) og musikk. Der var det blant annet tre superskjønne asiatiske jenter, og ja, jeg vet at bildene ikke har så stor kvalitet.

Hvis noen har problemer med innlggene er det bare å si i fra så skal jeg ta de vekk.

13 comments:

Ane said...

Tre superskjønne asiatiske jenter? Kem har skrevet dette innlegget??
Men konge at dere oppdaterer så vi over dammen kan se ka dere driver med:D
Så koselig å "se" alle igjen, Kristin, Astrid, Helge, Nils...legg ut maaasssse bilder!

Ambessa said...

Endelig...savnet hadde begynt å gro sterkt... kjør på med bilder

Problemet er vel dans, hvis det var det den videoen inneholdt. Så hvis det er noen som "Rolf's danseskole", og de ønsker å "snakke ut" om dette på skolen, er vel de etiske linjene klare.

men alle ser nå friske ut :)
Herlig!

Anonymous said...

Kjempebra, Katrine. Kan nevnes at forestillingen var den samme som H.M. dronning Sonja fikk til sin bursdag av Hordaland fylkeskommune, så litt eksklusivt var det.

Anonymous said...

Det var det jeg og mente det var. Så den forestillingen på tv, så det var veldig bra. Det var litt dumt at jeg ikke fikk tat noe bilde av deg (Sindre) og Bjarte, men jeg håper Kristin legger ut noe. Skal også prøve å legge ut litt bilder om festforestillingen fra Grieghallen!

Anonymous said...

Til Ruud , mener å huske at det var salmesang eller noe ligninde, så jeg tror ikke det skal bli noe problem. Men uansett så er dans gøy, så det så!

Ambessa said...

Takker, hjertet ble lettet.
Gode bilder!

Andreas said...

Dans på Danielsen?

Forfall.

Hetlebakkjen said...

Ve over oss...Fortsetter denen liberaliseringen vil vi falle lik Sodoma i morra! nei, da va artigt, men la da vera sagt at eg og Nils som gode Pietistar sat langt bak og snudde oss vekk når dansinga byrja, me bryr tykkej rnemleg ikkje om adiaforar!
og at det var salmesong er no heller tvilsamt!

Anonymous said...

ja, d var en gøy dag:D spesiellt all den gratis maten=P...haha...eg holdt meg no for d meste på pizza-rommet for å sikre meg et stykke eller to;)...

d var en kjempe fin forestilling!=D....de va så skjønne de ungene...fikk så sykt lyst til å danse når eg hørte musikken=D....nå må dere ikkje være så prippen gutter!!....skjerpings her altså!!...hih..

Anonymous said...

Til Bjarte: Sangen var i så fall ikke så tvilsom at du ikke kunne være med å synge den.

Adelheid said...

Oppdaterung. jaaaa! Fortsett med dette. Utrulig kjekt aa sjaa bilder. Ta masse meir. Tina, eg regner du tok heilt av med pizzeaen. HAHAXD

Anonymous said...

Siden så mange lurer på det, så var det den derre din tanke er fri sangen.. men vet ikke hvordan man legger utpå sånt, så tror ikke det blir noe av;)

Anonymous said...

Kristin, du kan sende bildene og filmen til meg så skal jeg legge det ut. Send de på mail eller over msn.

- Engen