Sunday, October 7, 2007

Aurland:D:D:D

Turen startet tidlig en onsdags morgen med buss fra kong oskars gate. Mange var trøtte og benyttet den lange bussturen til en liten lur;)Klasse 2c trappet mannsterke (og kvinnesterke) opp med mange deltagere! Wohoo:D


Her har vi nesten alle sammen, bortsett fra josefine som gjemmer seg, Camilla som sover og Kristin som er fortograf;)



Marie og Kristin!

Helge og Bjarte!

Camilla!



hmm.. dette er altså hva som skjer når Helge kjeder seg...




Marte og Josefine!


natuuur!


Laaangt ned!




Gutta på tur:P


På vei ned fra bjørnestigen tror jeg.. vi gikk oss nesten litt vill her, men vi fant stien til slutt;)


Husker ikke helt hva dette stedet het, men det var noe sånt som vetlehelvete.




Matpause:D

Så var det slutt på batteriet og da ble det ikke flere bilder..

Denne turen var kjempe gøy, og både naturen og rektor sin sklitakling på Sindre og Josefine sitt lille uhell er noe jeg absolutt kommer til å huske lenge... hihi!

14 comments:

Anonymous said...

ja, det var ein fantastisk tur! og 2c var klart sterkest i antall oppmøtte...

Ambessa said...

konge!

Unknown said...

nice, ka var Josefines lille uhell og korfor ble sindre taklet av rektor?! :)

Adelheid said...

fortell om Josefine sitt lille uhell! hahahXD

HanneK said...

Ååehh! No sitter vi her og venter på at ystebø skal undervise oss i norsk :D Konge!

Og konge med bilder av dokkar og! :D :D :D

Anonymous said...

heheh...ja, josefine sitt lille uhell var jo ganske innteresant...moha...tror ikke d egner seg helt skriftlig...=P...

va'kkje me på turen...men så veldig kjekt ut...meg og katrine derimot kjempet oss opp stoltzen...må si eg e ganske stoltz...hihi;)...diktet sanger av forskjellig slag også..ikke sant katrine? hehe.... vurderer sterkt å sende de ned til vår kjære produsent marit...meeen tror d trengs litt justeringer først=P gleder meg til å se deg igjen forresten marit!!=)...

okey, føler eg har skreve ganske langt no...ha..alt annet enn å øve på kristendoms prøve=P

Anonymous said...

hihi.. nei josefine sitt uhel egner seg ikke på nettet:P

Anonymous said...

Så gøy det så ut, håper det blir en sånn tur neste år også. Da vil jeg være med!Men jeg og Tina hadde det jo gøyt også! Bra med bilder!

Marit said...

Tinaaaa!!

Eg savner deg! du e saa morsom! Atte...eg kommer innom paa skolen paa tirsdag morgen kanskje..siden dere har aksjonsdag paa torsdag? Sukk..:D Men eg gleder meg til vi alle e RUSS 09 eg altsaa!!
Denne turen saag kjekk ut! Koselige bilder..likte det bildet av Teigs..:p

Anonymous said...

åååå...savner deg også marit!! føler vi har en conection innen humor, asså...hehe=P...ja, når vi blir russ ska vi ta helt av vettu=D...hihi...eg såg deg ikkje på skolen i dag=(....ja, vi har akkskjonsdag på torsdag så da e eg nok hjemme....men kommer du innom i måren eller??....<3

ja, katrine tror vi på reise til aurlandsdalen neste år ja=P hihi..."meg og tina hadde d jo gøy, men" ka ska d bety kanskje?? hæ hæ...vi hade d jo kanall=P..haha...oppe i tåka..moha..

Josephine Baker said...

HAHA!! mitt uhell, egner seg ikke for The World Wide Nett (????) hihhi, jaja.. Koslii dette innleget, kem har skrevet dette??? :D

Adelheid said...

ehm, no MAA dikka fortelle om Josefine sitt uhell! haha..XD lille uhell. Det hoyres jo ut som ohm jaXD

Marit ankom Noreg klokka halv fem i dag ettermiddag viss eg ikkje husket heilt feil, saa det blir sikkert besok neste tirsdag anyway:D eller? haha, eg har ikkje peil. eg snakker for Marit. Marit kan snakke sjol. Marit, eg loper inn paa rommet hennes og eter opp alle OREO-kjeksa. mohaha!

martepåkartet said...

Jaaa! Flest fra 2C ja;) HELT supert!Josefine er et kapittel for seg selv:D haha! Meg og Teige lo i strekk i sikkert 4timer:D fikk trent magen på den turen JAAA! haha, jeg skal skrive e-post jeg adelheid:D

Adelheid said...

hahhaXD no venter eg i spenning:P dette kan berre vere noe Josefine faar tilXD