Wednesday, October 24, 2007

Marit dro til USA for å finne seg selv. Etter et par måneder er hun fornøyd med resultatet. Se selv.

En ny hårklipp fikk Marit til å se lyset. Tror Sofie Gran hadde en mening med å klippe Marit slik hun gjorde. Marit fant seg selv, og vi andre fikk oss en god latter.

Ingen har jo noen gang fått vite hva MacGyver heter til fornavn. Nå er det jo ikke tvil. Marit MacGyver, selvsagt.

Need help for something? Call MacGyver, dial 911-HERO. (you can also send me an e-mail at m@cGyver.cool) Or check my website : www.MacGyver.hero

Nobody knows if I will return for Norway.

14 comments:

Anonymous said...

Det der var skummelt. Sofie gjorde en god jobb, hvis hun var den som klippet.

Anonymous said...

hahaha!!...ja, no fikk eg meg en god latter, asså=D...moha...d va noen likheter der ja..!!....sykt bra=P...var jo ikkje på skolen når du var her marit.....=(...æsj...eg begynte ikkje før kvart over ti, så....jaja....

har jo alltid visst at d var noe spesielt med deg marit...dette bilde forklarer jo en del ting=P...hehe....

Marit said...

hehe...ja..Nei altsaa...en dag drog eg haaret mitt bakover mens en saag meg i speilet. En gledesbrus for igjennom kroppen min: MacGyver var jo meg, min identitet!! Helt siden da har jeg sett ting paa en annen maate! F.eks: Et tastatur er ikke bare et tastatur for MacGyver...det er altsaa en bombe, et overvaakningskamera og en vei ut av et rom uten oksygentilforsel inni et lagerbygning som blir mer og mer fylt med karbondioksid, mens en jente ligger i armene mine og etter marerittet er ferdig kysser vi og ses aldri igjen...Ja, dere tar poenget..

Det er saa mye man ka faa ut av aa dra haaret bakover en gang inni mellom. Du kan se saa mye: To blaa oyne, en ny kvise paa pannen eller som meg: En ny identitet.

Ambessa said...

:)

Anonymous said...

Folkens, folkens, denen teksten medfører feil i verdenshistorien! Eg vet faktisk ka MacGyver heter til fornavn... og korti han har bursdag! JA, eg vet det er sær kunnskap, men dog... marit og macgyver hadde blitt eit radarpar samen...

martepåkartet said...

MacGyver!!Come save me! I think a BOMB is about to blow off!!!heeeelp!!

Marit said...

Bjartus: Du lyver. Alle vet at Marit MacGyver is the real thing for aa si det saann..26.september, ja det visste eg og..tross alt min bursdag

Marte: I'll be there for you;)

Camilla said...

Marit!! Haha.. Hadde du bare hatt litt mer hår på brystet, så hadde dere vert identiske =D

Anonymous said...

Okey.. Dette grenser til blasfemi, en sammenligner rett og slett ikke en fysisk mindreverdig jente fra Sotra med vår kanskje beste moralske standard etter Jesus. Det blir for dumt.

Anonym konservativ, småpietistisk lutheraner fra Sotra.

Camilla said...

Isje vær så kritisk Nils:)

Anonymous said...

haha! Det er faktisk litt skummelt hvor lik Marit er. Tror nok vi får ha et look-alike party når norskiene (riktig bøyd?) kommer hjem?

Ane said...

Haha. Og ja, Katrine, det var riktig bøyd. Men no begynner norsken min å bli litt smårusten, så det er kanskje ikke så lurt å høre på meg....oppdatering på ka som skjer på Danielsen for tiden hadde kanskje vært en ide?=)

Marit said...

Hei Nils. Eg sammenligner ikkje meg sjoel med MacGyver. Eg E MacGyver.

Anonymous said...

jess, marit...you're the man!!...haha..d e jo ingen hemmelighet at d var vi som e de egentlige skaperne bav MacGyver-sangen heller....."du du du du du du duuuuuuuuu du du duuuu, du du du dududududuu duuuuu...."....jahh..noe i den dur....moha....