Saturday, May 12, 2007

Cato & Henrik på sjekkern...

Og klassebloggen avslører Cato og Henriks store hemmelighet! Det viser seg nemlig at klasse 1D ikke er så store motstandere av homofile som en skulle tro... Sjokkert? Ta en titt på disse bildene, som forøvrig er tatt av ALEKSANDER! Ryktet om at de to rolleinnehaverne i "Supercato" dater er ennå ikke bekreftet, og undertegnede har verken ansvar for støtende bilder eller om ryktet stemmer...



















Cato og Henrik i full gang...


Se på det blikket! Hvem kunne vite at Henrik tente på rosa, tettsittende drakter?


Hmmm...hva er det som foregår her??


Henrik har visst fått konkurranse. Hvem er det som tar bilder av Cato sin rompe?

Cato og Henrik i full gang


Her snakker vi homofile prester.....råklining på høyt nivå?



Cato ser ned i utrigningen sin: "Er det virkelig jeg som er kvinnen i dette forholdet? Nei, ingen pupper her... "

" Da MÅ det vel være Henrik som er kvinnen!"

Cato fant visst ut at homofili ikke var noe for han. Kanskje fotball er tingen?




26 comments:

Anonymous said...

Dette var drøyt...

Anonymous said...

Drøyt, mildt sagt.

Vik fra meg.

Artes liberales est advocatus diaboli.

Cave ab homine est cave ab homine.

Ecce homo malis eligere.



Habakkuk 1,12ff

3. mos 18,22

Anonymous said...

HAHA Fantastisk..;) Eg har vist det hele tiden, men trodde de var såpass flink til og holde det hemmelig at ikke klassen fant det ut men no gikk vist det i dass.

LeneJ said...

hahahahahaaaa!!!! *tørker lattertårer* for en GJENG!!

HanneK said...

Eg LEEEER!
Og dette var ikke DRØYT i det hele tatt. Eg syns vi skal kvitte oss med homofile fordommer og ønske klassens nye par <3 velkommen på skolen på mandag.

Bare en ting, offentlig klining og tafsing klarer vi oss uten ;D Okei?

Anonymous said...

HAHAHA...genialt!! har merket noen gnister mellom de to ja.....hihi=P..de som synest dette var drøyt, tror jeg ikkje helt ka de sankker om da......hihih:D

Anonymous said...

-_- dette va jo helt craaazy, shit no ble eg redd her. no kjem me til develen

Anonymous said...

Dette er drøyt, særlig med tanke på at tilsynslatende vet verken Cato eller Henrik noe om dette eller det andre folk legger ut/skriver om dem her.
Men selvfølgelig, dette er helt greit så lenge det er greit for de pårørende. Men jeg vil påpeke at det å utale seg på veiene av klassen om en sak som er splitt innad klassen, er...... ikke å foretrekke.

Anonymous said...

Link til siden er sendt til fornærmedes foreldre :-)

Anonymous said...

"Klasse 1d sin usæriøse skoledag" ergo en usæriøs blogg = bare tull = hvorfor i all verden skulle de bli fornærmet? Og hvorfor i all verden skal folk komme med negative kommentarer på et slikt bloginnlegg?
Og Cato og Henrik er jo ikke akkurat de mest særiøse av de usæriøse en gang, så.. og hele klasse 1d vet om bloggen, og ingen har reservert seg for å ikke bli skrevet om.

Adelheid said...

HAHAXD dette var konge, men nåke eg ha visst lenge...eg har sett blikka dei sender kvarandre i timane:D det er ikkje til å unngå..må framtida bringe oss fleire sleke par:D
Cato<3Henrik, også kalt= Jensaas..XD

neidu, dei må no tåle sopass;)cato and henrik, speak out viss ni følar dåkk dårleg behandla på nokon som helst måte!!

Anonymous said...

Dessuten kan passord og brukernavn fåes av Hanne, Ane og Adelheid, så om noen føler seg krenket av poster er det bare å slette de. Men tenk nøye gjennom det før en gjør noe sånt=)

Ambessa said...

statskirken....sier det bare...

Marit said...

AUCH:p

Anonymous said...

Dette innlegge har iallefall ført til en interesang diskusjon. Vi skulle ikkje bare gjennomgå kvinnelige(ugifte) prester, dåpen, og andre ting som vi ikkje får tid til å diskutert ferdig i kristendomstimen, siden dokkar nesten e i gang med homofil debatten:P, nesten i gang vel å merke:)
Digger klassen!!!:)

martepåkartet said...

HAHAHA:D i knew it:)

Anonymous said...

Gjør døren høy gjør porten vid...

Anonymous said...

Dere kan ikke poste sånn styggedom på internet!! De som er ansvarlig for dette burde skamme seg! Snakk om antikrist!

Anonymous said...

Viss folk ikke kan ta dette som humor er det Danielsen-elevene det er noe galt med, ikke innlegget....ta å slett det da, om dere er så imot det:D

Anonymous said...

Gjør døri høg og porten vid,
meld deg også inn i Vigrid.

Paulus: "Der synden er stor er nåden er større. Men vil det si at vi skal synde mer? Nei tvertimot"


Endetiden er snart nær.

Anonymous said...

Eg blir dårlig av sånne "dette var drøyt kommentarer!" Kjerp dokkar og skaff dokkar litt sivilsert humor!

Anonymous said...

Vil bare påpeke til anonymous, to hakk foran dette innlegget(ikje sau), at vi går i en klasse med kverulanter! Gleden er å kritisere ikkje å feie det av banen;)

Alle har ikkje den samme humoren, heldigvis, så tror du bare kan akseptere det.

Anonymous said...

Så du mener dette ikke var morsomt?

Anonymous said...

Hehe, om eg synes dette er morsomt eller ikkje forandrer ingenting fra eller til, men hvis du e veldig nysgjerrig kan eg si at eg har ledd mer av andre ting(kanskje fordi eg e lei av denne humoren, den e ikkje akkurat ny etter 10 år på offentlig skole;)).
Og plis ikkje skriv i anonymous, det e så upersonlig. Vi går i klasse samme ikkje sant? Så det e ikkje noe skam å ha forskjellige meninger om ka som e bra humor:D
Men Ane, du har gjort en glimmernde jobb som tekstpålegger til bildene, uansett om folk fant dem morsom eller ikkje:)

HanneK said...

Dette e 1d i et nøtteskall! Bare det e så morsomt at eg nesten må le. <3 1d med meninger og bein i nesen, både den ene og den andre veien.. Menmen.. Eg erklærer (haha, no gir eg meg sjøl en rett eg ikkje egentlig har, men shit i det) denne diskusjonen for ferdig. Og det ble uavgjort 1-1 =)

Anonymous said...

Oki:), btw,dette innlegget har forløpig rekord i kommentarer på 1ds klasse blogg:)



Digger deg Hanne!