Friday, May 25, 2007

Ekskursjon til Totland































11 comments:

Anonymous said...

Ja, det var en fin tur.

Anonymous said...

ja, dette va kjekt=) fint å se kalle i sitt rette element=P..stilig bilde av frosken hannek!!(går ut ifra at det er du som har tatt d;D men synst litt synd i den å...men tror den klarte seg..søkte ly under noen grantrær, så...hehe;)ellers e d noe alltid like innterresant med 1d på utflukt=P

Anonymous said...

Eg ser jo ut som eg e skikkelig interisert det som er oppe i den vite greien på den ene bildet..:P

HanneK said...

jaa, jett kult!

Tina: eg må si meg rimelig fornøyd med den frosken ja, skulle bare ønske at det var eg som fant an ... :)

Aleksander, vi vet at det der e noe av det mest interessante du vet om! Du prøver bare å late som om det ikkje stemmer

Anonymous said...

Jaudå, da va ei fin tid... neste helg samlast me på totland te Overlevelseskonkurranse. Den som held ut lengst i skauen vinn hundesledetur over canada!

Anonymous said...

Minneverdig tur.....eg kommer for alltid til å huske de søte vannloppene.

Så oppfordres det PÅ DET STERKESTE til varig våpenhvile mellom Camilla og Nils! Ka e poenget med å se kem som kan dynke den andre med mest mulig brus?=)

Anonymous said...

Er det dristig å oppgi kalle-fans som bildekilde i rapporten?

Kebab said...

Okei eg inrømmer det, dette med insekter er det eg lever for!

Marit said...

Nils har en VÅT dorull i hånden?

Anonymous said...

Ja da reagerte eg og litt på! ka ca da for ei bya nils?
Nils og camilla er som israel og palestina.. våpenkvile fungerar ikkje!

Anonymous said...

Lov å håpe Bjarte;)