Thursday, June 14, 2007

Kalle, vår helt!


Først litt mimring:


Sidan det byrjar å nerme seg slutten på dette skuleåret vil eg her i kveld stogga ved den mest suksessfylde ansettelsen ved danielsen vgs. skule sidan Ystebø, nemleg Kalle:

Eg hugsa klårt første skuledag som om det var for eit år sidan! Der sat me i eit klasserom, spente og anspente, so kom Kalle og Birger inn. Dei ville me skulle oppsumera det beste frå sumaren. Kalle sitt beste minne var då han låg og såg på skyformasjonane midt i eit vatn( i ein båt). Der har du Kalle i eit nøtteskal, ein roleg avbalansert type. Trudde me!

So reiste me på miljøtur til gamle erverdige Kvamseter. Første dagen gjekk alle på tur over ei vidde, og sjølvom det var nokså openbart at me var gådd oss fulstendig vekk behald Kalle roen og berre peika i retning heim... og heim kom me, etter at Henrik hadde klart å setja begge skorne sine fast i ei myr. Andre dagen gjekk Kalle og ei utvald gruppe opp heile Eikedalen. Resten gjekk tilbake fordi dei ikkje hadde sko, eller skulle koka graut.
" Ver tilbake til to" ropa Birger ette oss då me gjekk.
So var det berre så at me kom til ei seter, og visse medlemar av gruppa var ganske opphengd i kyr og sauer. Solidarisk so me var, venta me på elementet i gruppa skulel leike ferdig, og det bar ned frå fjellet, sjølvsagt utan begrep om kva ein sti var! Me berre gjekk i den retning Kalle leia oss til. Då klokka var kvart på to og me var 300-200 meter opep i fjellet ropa Helge:
" Løp Kalle, løp!"
Då regelrett knuste bildet av Kalle som den sindige og rolege mannen me tok han for. Kalle sette nemleg utfor dei stupbratte fjellsidene so kvist og gras flaug øve stokk og stein. Da va ikkje måte på kor han sette farten opp, og verre vart da når Helge freista og ta han att! Me kom sjølvsagt tidsnok ner til grauten som Nils og gjengen hadde svidd i botn av gryta... (Me tok nesten livet av oss sjølve då me(eg) helte salmiakk opp i gryta for å få fart på oppvasken, og om det i ettertid har gått liv tapt på Kvamseter so veit me jo då kva det skuldast!)

Kalle er ikkje av typen so skrik og ber seg om nokon snakkar for høgt i klassen, nei han kremtar heller forsiktig og ber høffleg vedkomande om å dempa seg. Kalle har ein fantastisk humor, som krev sin mann og kvinne med intellekt og kløkt...


Hyllest til Kalle!

All ære til denne fantastiske læraren vår,
(som eg skal ha i biologi til neste år.)
Kalle som me kallar han,
er ein ekte sykkelmann.
Kvar dag vinter so vår,
syklar han til vår skulegård(!?)

Når Kalle er igong med forsøk i timen,
gløymer han titt att klokka er kimen.
Får når mjølk og eddikk skal blandast ilag,
og så settjast vekk til ein annan dag.
For ikkje å gløyme små dyr frå biotopet,
som alle kan beskuast i mikroskopet.
Ja, då sit også me heilt stille og ser,
kva som no med dyra og blandinga skjer!

Eg tykkejr me var utruleg heldig,
og Gud var nok med oss veldig,
då nett mè fekk Kalle til styrar for oss.
Kalle fortjener både skryt og ros,
for å halda ut med 1D i dei uoppmerksame stunder,
men me har no klart oss, også i år livna det i lunder!

Takk for laget gode Kalle,
og no snakkar eg nok for alle:
Me kjem til å ha dette året i minne,
og aldri gløyme nokon sinne,
kor gildt og kjekt da va,
å deg som lærar ha!

Med venleg helsing bonderomantiske strilar med rytme for rim og sans i 1D!


PS: Det vart ikkje plass til Birger i denne hyllelsten så den oppgåva går videre til Sindre; du får skrive om han. Lykke til!

19 comments:

Anonymous said...

Kunne ikkje sagt det bedre selv, om eg så ønsket!

HanneK said...

Ååå så GENIALT! Ka med å ramme inn dikte og gi det til kalle-mann i avsluttningpresang? :P Tror han hadde blitt ganske rørt!

Nei akk, kommer til å savne den karen der altså. Det beste e nesten smilet han får når vi står oppreist til ære for han i begynnelsen av timen, tror han føler seg som en liten helt då ;P

Adelheid said...

Kalle er vår helt<3<3
Et år uten han kommer til å bli trist:( Vi må uansett gi han diktet da. Da kommer han med det smilet vi alle er så glade i:)

Kebab said...

Fantastisk! Eg tippet først det var du Adelheid som hadde skrevet det pga nynorsken, men så når eg kom litt nedover i teksten så fikk eg en stor følelse på at dette è Bjarte? :P

Marit said...

Kalle e så morsom, og han vet det ikkje sjøl engang! Hehe..Mannen ser så trøtt ut stakkar..Men når han smiler, då bryter solen gjennom de grå skyene, og det e fest i himmelen.=)

Kamelon said...

Kalle er en herlig mann! Litt sånn som forfatteren av dette innlegget, han tar livet med ro, men plutselig kan han overraske med noen sprell;)

Anonymous said...

Vi MÅ gi dette diktet til Kalle, vi må!

Anonymous said...

"Melding over It'sLearning:"
Fra Sindre Ristesund
Til Birger Danielsen
Blindkopi
Dato 11.06.2007 20:59
Emne Fravær

Under "Fravær og orden/atferdsmerknader" ser allting greit ut (3 dager og 1 time), men så snart jeg går inn på "Skolegang" viser den 3 dagers fravær og 14 timer. Jeg undrer meg støtt og stadig over dette, men håper at dette blir løst.

Og som "plaster på såret" for min uhøflige og uprofesjonelle opptreden 23.05 (og som gratulasjon med en sønn) ble jeg inspirert av Kristian Heradstveit & Co til å skrive et dikt:

Birger han har jo litt kontroll
Over sitt nyfødte sjarmtroll
I forskjell til klasse 1D
Som strever med å følge med
I hans fraværprotokoll

Med arbeidsliv og økonomi i læreplan
Fra Irak til Afghanistans terror-klan
Strever han Birger med å lære
Oss elever i 1D det svære
Verdensbildets perifære.

Hans nye sønn "er oppkalt etter" Olav
Mon tro om hans foreldrene tok av
Ekteparet Drivenes Sæbø?
Nå sier snart vi i 1D adjø
Og håper at vi i Samfunnsfag er stø.



(PS: Jeg vet karakteren er satt :] )

HanneK said...

Konge Ristesund :D hehe..
DIKT e bra!

Hvis 1d e giret på det, og hvis forfatterne av diktene synes det e greit, så kan eg ta ansvar for å printe ut diktene og sette de i ramme, som en avsluttningspresang til Kalle og Bigga.. Eller ka sier dokkar??

Anonymous said...

Min klient sier det er ok å utnytet diktet hans om Kalle i en sådan stund så lenge det ikke tar fullstendig overhånd...

Kamelon said...

Jaa, ramm de inn! Det blir en perfekt gave=)

Anonymous said...

JA!!! god ide Hannek! tenkte akkurat på det samme når jeg leste det:D også må alle i klassen skrive under;P

Anonymous said...

hahahah:D ja, kalle e og blir en fantastisk fyr!! vi e nødt te å gi diktet te an, då blir an drit gla=D..genialt dikt bjarte..;)

husker første dagen da de skulle lese opp hvem som fikk kalle og bigga som lærere, og meg og adelheid tenkte at de ble garatert våre...og jammen ble de ikke d også=P...tihi..

Kebab said...

jaja dokkar får lage en fake underskrift fra meg då.. ;) hehe eg har hatt min siste time i 1D.. =/

Ambessa said...

herlig, herlig!

Anonymous said...

Whoiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Eksamen e ferdig!!!!:D :D :D

Ferie:)




ser vi deg ikkje på fredag aleks?

Kebab said...

Nei det gjør dokkar nokk ikkje =( då e eg i sverige i bryllup.. så dokkar får kose dokkar den siste dagen med 1D =)

Anonymous said...

Feil stad til feil tid aleksander... Avlys bryllaupet, du får heller gifta deg seinare!

Kebab said...

Ja no sa eg at eg ikkje kunne gifte meg på den dagen.. hun tok det fint. =)